příběhy firem

Nošovický Hyundai se stal novým členem aliance Byznys pro společnost

 

Společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech usiluje o to být ve všech aktivitách a výrobních procesech odpovědná vůči okolí, protože je jeho pevnou součástí. I proto se firma stala novým členem platformy Byznys pro společnost.


Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) není jen výrobcem automobilů, ale i Dobrým sousedem a partnerem. Do platformy Byznys pro společnost, která sdružuje řadu významných tuzemských firem a rozvíjí odpovědné podnikání, se automobilka rozhodla vstoupit proto, aby načerpala inspiraci a využila bližší spolupráci s firmami na poli společenské odpovědnosti.

 

„U nás v Nošovicích je společenská odpovědnost nedílnou součástí naší firemní strategie. Jsme si vědomi odpovědnosti vůči lidem, kraji i zemi. Nepolevujeme a posouváme naši vizi „pohnout světem společně" dál. Klíčovými pilíři jsou pro nás technické vzdělávání, ekologie a podpora našeho okolí," uvedla Barbora Hermanová z oddělení Vnějších vztahů.

 

Nošovická automobilka dlouhodobě spolupracuje s technickými a odbornými školami, kterým každoročně věnuje desítky aut z předsériové výroby. Díky partnerství s Horizon Grand Prix a společností Horizon Educational také finančně přispívá týmům mladých konstruktérů vodíkových RC modelů.

 

Firma udržuje vřelé vztahy s nejbližšími obcemi, zaměstnanci a obyvateli kraje. V programu Dobrý soused každoročně věnuje třinácti obcím z nejbližšího okolí příspěvek až do výše 70 tisíc korun na jejich aktivity pro podporu komunitního a společenského života. Od roku 2016 HMMC vyhlašuje grantový program „Společně", který podporuje sportovní a kulturní akce a projekty věnované dětem či hendikepovaným. Do programu se mohou aktivně zapojit nebo jej podpořit také zaměstnanci HMMC. Prostřednictvím Nadačního fondu Hyundai pak každoročně firma věnuje přes 1,2 milionu korun na podporu komunitních projektů v Moravskoslezském kraji.

 

„Těší nás, že díky společnostem jako je Hyundai se principy udržitelného podnikání a odpovědného chování stávají standardem jejich působení nejen na českém trhu. Byznys pro společnost je aliancí takových firem s cílem neustále hledat příležitosti k diskusím, inspiraci a inovacím v oblasti udržitelnosti, které přinášejí dlouhodobý prospěch společnosti a přispívají ke kvalitě života komunit i jednotlivců," říká ředitelka Byznysu pro společnost Alena Líškay Králiková.

 

Firma rovněž dbá na životní prostředí a podporu ekologických projektů. Zaměstnanci společně při EKO dnech vysazují nové aleje nebo také revitalizují prostranství v okolních obcích.

 

CSR filosofie vychází z mezinárodních principů společnosti Hyundai Motor Group, jejímž hlavním cílem a mottem je „Pohnout světem společně".  Firemní vizí je pak HMMC - ten pravý partner pro vaši budoucnost. Byznys pro společnost je pro Hyundai nositelem kvalitního zázemí pro rozvoj aktivit a věří, že i dobrým mentorem pro naplnění celoevropské vize „Opovědně2030".

 

 

příběhy firem
12345...37Další

TOP OF 2020 podporují: