CSR řešení

Telefónica Czech Republic, a.s.
Hovor pro neslyšící

Služba Hovor pro neslyšící funguje v Pardubickém call centru od roku 1997 a je určen ohluchlým či nedoslýchavým zákazníkům. Služba je nonstop a od roku 2010 zcela zdarma pro všechny registrované majitele ZTP průkazu. Kontaktovat naše operátorky mohou zákazníci přes sms, email, psací telefon, fax či icq. Operátorky řeší například komunikaci mezi rodinami, objednávání k lékaři až po vyjednávání s úřady.

 

Cíle projektu

  • cílovou skupinou tohoto projektu jsou naši sluchově znevýhodnění spoluobčané

Průběh projektu a výsledky


Linka řeší nesnáze či problémy, ať už se jedná o oznámení rodině, že se někde dotyčný zdrží, přes objednávání k doktorovi až po jednání s úřady. Operátorky znají své zákazníky a občas linka supluje i první psychickou pomoc. V roce 2011 proběhla intenzivní mediální kampaň v podobě inzerce i článků ve specializovaných i běžných periodikách. Jsou vyrobeny i kartičky, kde jsou veškeré informace k lince uvedeny. V průběhu let se k původním začátkům na psacích telefonech, přidal e-mail, fax, sms a icg.


Rozvoj projektu


Plánuje se propojení s linkou Unie neslyšících Brno. Ta totiž nabízí pomocí mobilního telefonu i video tlumočníka.

 


Zpět

Projekt podporují: